I Couldn't Help Myself

The weather, news and topics not related to BBQ.

Moderator: TBBQF Deputies

User avatar
Williep
Outlaw
Posts: 1450
Joined: Tue Dec 10, 2013 7:57 am
Location: Baytown, TX
Contact:

I Couldn't Help Myself

Postby Williep » Mon Feb 05, 2018 2:24 pm

I just had to stop off for lunch in San Leon at the Topwater Grill for a dozen raw oyster's on the half shell, 1/2 price for a dozen on Monday's, I also had a cup of seafood gumbo (no pic) to go along with them. I need a nap now. :lol:

.
Pic2.jpg
User avatar
bsooner75
Chuck Wagon
Posts: 4130
Joined: Mon Jan 16, 2012 5:34 pm
Location: Little Elm, TX
Contact:

Re: I Couldn't Help Myself

Postby bsooner75 » Mon Feb 05, 2018 2:34 pm

I had a chicken sandwich from Wendy’s. Needless to say I no longer like you :)

Great lunch!


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
OldUsedParts
Deputy
Posts: 10766
Joined: Sun May 15, 2011 7:09 pm
Location: Montgomery, Texas
Contact:

Re: I Couldn't Help Myself

Postby OldUsedParts » Mon Feb 05, 2018 2:49 pm

I may just have to try some again AND SOON and see if they still bother me like they have in the past - - - - DANG they look good :tup: :salut: :cheers:
OUP

" Country by choice, Texan by the Grace of God "
User avatar
Williep
Outlaw
Posts: 1450
Joined: Tue Dec 10, 2013 7:57 am
Location: Baytown, TX
Contact:

Re: I Couldn't Help Myself

Postby Williep » Mon Feb 05, 2018 4:05 pm

They were a little on the small side but sooooooo gooooooood. :cheers: :cheers: :cheers:
User avatar
woodenvisions
Chuck Wagon
Posts: 3482
Joined: Sun Aug 02, 2015 12:37 pm
Contact:

Re: I Couldn't Help Myself

Postby woodenvisions » Mon Feb 05, 2018 6:18 pm

Hmm...
Let's see ??

Peanut Oil - ✓
Old Bay - ✓
Deep Fryer - ✓
Panko Bread Crumbs - ✓
Good Flathead Screwdriver - ✓✓✓


Reality check that I have ring orders to do and no more time tonight for these....✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓



Grrr
User avatar
bobcat1
Bandolero
Posts: 615
Joined: Sat Apr 25, 2015 12:52 pm
Contact:

Re: I Couldn't Help Myself

Postby bobcat1 » Mon Feb 05, 2018 8:54 pm

Aww Heck yeah! :salut:
User avatar
Txdragon
Deputy
Posts: 3670
Joined: Mon May 14, 2012 3:13 pm
Location: Forney, TX
Contact:

Re: I Couldn't Help Myself

Postby Txdragon » Thu Feb 08, 2018 9:51 am

There's just something about the presentation of raw oysters that is purely mesmerizing.. Great lunch!!
(Insert witty signature here)

Return to “General Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest