Not Sure About This

The weather, news and topics not related to BBQ.

Moderator: TBBQF Deputies

User avatar
Williep
Outlaw
Posts: 1459
Joined: Tue Dec 10, 2013 7:57 am
Location: Baytown, TX
Contact:

Not Sure About This

Postby Williep » Wed Dec 20, 2017 6:41 am

If it really smell's like BBQ, I'd be hungry all the time. :banghead: :banghead:

.
Candle.png
User avatar
OldUsedParts
Deputy
Posts: 10789
Joined: Sun May 15, 2011 7:09 pm
Location: Montgomery, Texas
Contact:

Re: Not Sure About This

Postby OldUsedParts » Wed Dec 20, 2017 7:12 am

Sub-Caption should be "How to get kicked out of your own house during the Holiday Season" :whiteflag:

IMHO, ANYTHING would be better than those scented Candles that the Wiffy fumes the house with when she knows Company's on their way :whiteflag: :banghead:
OUP

" Country by choice, Texan by the Grace of God "
User avatar
Russ
Chuck Wagon
Posts: 3029
Joined: Fri Jul 29, 2016 10:31 am
Location: New Zealand
Contact:

Re: Not Sure About This

Postby Russ » Wed Dec 20, 2017 4:28 pm

I burn inscence at home, I find it relaxing and calming. The wife burns candles at night upstairs every now and then. I love the scented ones btw.

Russ
4 burner q
Honky hangi
Home smoker.

It costs nothing to be nice. A smile goes a long way.
User avatar
OldUsedParts
Deputy
Posts: 10789
Joined: Sun May 15, 2011 7:09 pm
Location: Montgomery, Texas
Contact:

Re: Not Sure About This

Postby OldUsedParts » Wed Dec 20, 2017 5:35 pm

Certain scents are OK but Punkin, Cinnamon and Ho Ho Ho gets old very quick :banghead: :whiteflag:
OUP

" Country by choice, Texan by the Grace of God "
User avatar
Russ
Chuck Wagon
Posts: 3029
Joined: Fri Jul 29, 2016 10:31 am
Location: New Zealand
Contact:

Re: Not Sure About This

Postby Russ » Wed Dec 20, 2017 5:40 pm

OldUsedParts wrote:Certain scents are OK but Punkin, Cinnamon and Ho Ho Ho gets old very quick :banghead: :whiteflag:


I heard from my kids they had KFC smelling candles? What's up with that?

Russ
4 burner q
Honky hangi
Home smoker.

It costs nothing to be nice. A smile goes a long way.
User avatar
OldUsedParts
Deputy
Posts: 10789
Joined: Sun May 15, 2011 7:09 pm
Location: Montgomery, Texas
Contact:

Re: Not Sure About This

Postby OldUsedParts » Wed Dec 20, 2017 5:44 pm

Hmmmm, here in Tejas that would mean the smell of Hot Grease or Lard :dont: :laughing7: :D :lol:
OUP

" Country by choice, Texan by the Grace of God "
User avatar
Russ
Chuck Wagon
Posts: 3029
Joined: Fri Jul 29, 2016 10:31 am
Location: New Zealand
Contact:

Re: Not Sure About This

Postby Russ » Wed Dec 20, 2017 5:45 pm

The incense thing is something that reminds me of my early teens mixing with biker gangs, I hung out with 2 gangs on the fringe, but it got to a point where I chose a different road. But they were interesting days. When I smell it I'm almost taken back to them days. And a bunch of girls I hung with were living the bohemian lifestyle. I kinda liked that with free body expression,lol.
Great days. Lotsa stories my kids know nuttin about,lol. I'm sure you have some good stories as well.?

Russ
4 burner q
Honky hangi
Home smoker.

It costs nothing to be nice. A smile goes a long way.
User avatar
OldUsedParts
Deputy
Posts: 10789
Joined: Sun May 15, 2011 7:09 pm
Location: Montgomery, Texas
Contact:

Re: Not Sure About This

Postby OldUsedParts » Wed Dec 20, 2017 6:06 pm

Not me I led a sheltered life and am still so naive it hurts :rambo: 8) :blues: :censor: :laughing7: :D :lol:
OUP

" Country by choice, Texan by the Grace of God "
User avatar
Russ
Chuck Wagon
Posts: 3029
Joined: Fri Jul 29, 2016 10:31 am
Location: New Zealand
Contact:

Re: Not Sure About This

Postby Russ » Wed Dec 20, 2017 6:21 pm

OldUsedParts wrote:Not me I led a sheltered life and am still so naive it hurts :rambo: 8) :blues: :censor: :laughing7: :D :lol:


I find that VERY hard to believe. VERY hard.lol

Russ
4 burner q
Honky hangi
Home smoker.

It costs nothing to be nice. A smile goes a long way.
User avatar
Txdragon
Deputy
Posts: 3671
Joined: Mon May 14, 2012 3:13 pm
Location: Forney, TX
Contact:

Re: Not Sure About This

Postby Txdragon » Sun Dec 24, 2017 9:54 pm

Ooohhh, tales of the hard life! Most people have friends in low places, but my friends in low places have me!! :rambo:
(Insert witty signature here)

Return to “General Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest