the Wife fixed "her" Chili

Any food other than BBQ or Grilled.

Moderator: TBBQF Deputies

User avatar
Russ
Outlaw
Posts: 2056
Joined: Fri Jul 29, 2016 10:31 am
Location: New Zealand
Contact:

Re: the Wife fixed "her" Chili

Postby Russ » Wed Sep 13, 2017 5:06 pm

OldUsedParts wrote:Be carefull what you wish for, Pard :laughing7:


Lol, oh yeah, forgot about how long she used to take to make summit. I can throw a meal together in 20 mins. She never used to get everything to be ready at the same time. Mouth zipped.lol.

Russ
4 burner q
Honky hangi
Home smoker.

It costs nothing to be nice. A smile goes a long way.
User avatar
CaptJack
Outlaw
Posts: 1308
Joined: Tue Jun 18, 2013 3:26 pm
Location: Houston
Contact:

Re: the Wife fixed "her" Chili

Postby CaptJack » Thu Sep 14, 2017 7:21 pm

beans served on the side for the beans in chili crowd
22"OldSmokey • 2-burner gasser with GrillGrates • CampChef pellet cooker
bondobill
Bandolero
Posts: 820
Joined: Thu Aug 04, 2011 2:07 pm
Location: Pacific NW
Contact:

Re: the Wife fixed "her" Chili

Postby bondobill » Sat Sep 16, 2017 4:13 pm

Your missus did good Em :salut:
I like beans in me Chili but I be a Yankee so what do I know :lol:

Bill
User avatar
OldUsedParts
Deputy
Posts: 7391
Joined: Sun May 15, 2011 7:09 pm
Location: Montgomery, Texas
Contact:

Re: the Wife fixed "her" Chili

Postby OldUsedParts » Sat Sep 16, 2017 7:23 pm

bondobill wrote:Your missus did good Em :salut:
I like beans in me Chili but I be a Yankee so what do I know :lol: Bill


I ain't even close to a Yankee but I do also, Wild Bill, and actually when I was growing up chili with NO beans was considered enchilada sauce - - shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh they'll be sending out the vigilantes :whiteflag:
OUP

" Country by choice, Texan by the Grace of God "
User avatar
jwh
Rustler
Posts: 187
Joined: Mon May 08, 2017 11:59 am
Location: DFW
Contact:

Re: the Wife fixed "her" Chili

Postby jwh » Sat Sep 16, 2017 7:56 pm

I don't mind that y'all misname it. Bean stew is really good. ;)
Josh
User avatar
outlaw
Bandolero
Posts: 697
Joined: Sun Jul 02, 2017 10:14 am
Location: Arlington, TX
Contact:

Re: the Wife fixed "her" Chili

Postby outlaw » Sun Sep 17, 2017 8:46 am

OldUsedParts wrote:
bondobill wrote:Your missus did good Em :salut:
I like beans in me Chili but I be a Yankee so what do I know :lol: Bill


I ain't even close to a Yankee but I do also, Wild Bill, and actually when I was growing up chili with NO beans was considered enchilada sauce - - shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh they'll be sending out the vigilantes :whiteflag:


Get a rope.......
Bayou Classic Ceramic
PK (Portable Kitchen) Grill
Johnsons Ultimate Compact Patio Smoker
User avatar
bsooner75
Chuck Wagon
Posts: 2867
Joined: Mon Jan 16, 2012 5:34 pm
Contact:

Re: the Wife fixed "her" Chili

Postby bsooner75 » Sun Sep 17, 2017 9:50 am

Image

:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
OldUsedParts
Deputy
Posts: 7391
Joined: Sun May 15, 2011 7:09 pm
Location: Montgomery, Texas
Contact:

Re: the Wife fixed "her" Chili

Postby OldUsedParts » Sun Sep 17, 2017 7:08 pm

The Wiffy said to tell Y'all that you WON'T find these on the SOUP AISLE. :dont: :laughing7: :D :lol:

WolfBrand.jpg
WolfBrand.jpg (54.51 KiB) Viewed 95 times

Hormel.jpeg
Hormel.jpeg (37.17 KiB) Viewed 95 times
OUP

" Country by choice, Texan by the Grace of God "
User avatar
bsooner75
Chuck Wagon
Posts: 2867
Joined: Mon Jan 16, 2012 5:34 pm
Contact:

Re: the Wife fixed "her" Chili

Postby bsooner75 » Sun Sep 17, 2017 7:12 pm

Hahaha. The Wifey gets a pass because she puts up with you…much like mine deserves sainthood for putting up with me :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
OldUsedParts
Deputy
Posts: 7391
Joined: Sun May 15, 2011 7:09 pm
Location: Montgomery, Texas
Contact:

Re: the Wife fixed "her" Chili

Postby OldUsedParts » Sun Sep 17, 2017 7:28 pm

Ah Ha, at last we agree on sumptin :tup: :salut:
OUP

" Country by choice, Texan by the Grace of God "

Return to “The Outpost - Cooking any grub other than BBQ”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest